piatok, 20. marca 2015

News

Dnes je to presne 1 mesiac 1 týždeň a 1 deň od môjho posledného postu. Mám pocit akoby odvtedy ubehol možno tak ten týždeň. Nefotila som takmer žiaden môj outfit pretože odkedy začala škola, lietam zo školy do roboty, z roboty do školy, skúšam robiť na rôznych freelance projektoch a hlavne väčšinou keď sa tento frmol počas dňa zastaví tak je už tma a to by fotky vyzerali ako prejdené traktorom - vzhľadom na to, že tu v Bratislave nemám kvalitný foťák. No aby ste si nemysleli, že som len pracovala tak som aj pozerala filmy, papala, trávila čas s rodinou a kamarátmi, tiež som si triedila šatník (takže TU pribudli nejaké tie vecičky - naživo ich môžete vidieť 28. marce na TOMTO bazáriku v Bratislave - ak máte čas zastavte sa) a nakupovala. V pondelok som spravila nálet na sekáčiky a odniesla som si pár skvelých a farebných úlovkov. 

Ak chcete zostať "in touch" nezabudnite ma followovať na Instagrame, kde postujem ooooveľa pravidelnejšie. Ja odchádzam na víkend domov takže sa celkom dosť teším, snáď vyjde všetko podľa mojich predstáv. Mimochodom plánujem nejakú tú Giveaway, keďže od poslednej ubehlo asi 250 rokov. Tak sa zatiaľ majte a užívajte! :)

It is 1 month 1 week and 1 day since my last post. It feels like a week. All of this time I was working, studying, working and studying, solving some freelance projects, watching films, eating, spending time with family and friends, making order in my closet and shopping. This Monday I have made an attack to my favorite thrift shop, so I have some new cute and colorful pieces. 
If you want to stay in touch with me, follow my Instagram account (there I post quite often). This weekend I´m going to my hometown so I´m quite excited and I hope that everything will be perfect. 
So see you later and enjoy! :)

: squared shirt - TextileHouse (thrift shop) 
: white top - H&M
: high waist jeans - H&M
: bikini - Etam

: striped oversized sweater - TextileHouse (thrift shop)
: green sweater - TextileHouse (thrift shop)
: top - TextileHouse (thrift shop)
: patterned dress - H&M

: black pants - H&M
: denim jacket - TextileHouse (thrift shop)
: jumper dress - H&M
: neon yellow cardigan - TextileHouse (thrift shop)

: tshirt - Stradivarius 
: belt - Pull & Bear 
: shoes - Converse
: earrings - Aliexpress.com
: necklace - H&M

1 komentár: