štvrtok 26. marca 2015

Addiction to shoes

Volám sa Ingrid a som topánkoholik! Po vyraďovaní a vyhadzovaní a pridávaní do bazárika vlastním 39 párov topánok. Kedysi som kupovala bezhlavo všetko čo sa mi páčilo. Teraz však už väčšinou pozerám na pohodlnosť a kvalitu topánok. Lodičky môžu byť úplne najkrajšie ale ak sú tvrdé ako kameň tak ich okamžite vyraďujem z nákupného zoznamu. Veď predsa nohy mám len jedny!
Ukážem vám časť mojej zbierky vysokých opätkov, niektoré mám totiž ešte stále v Španielsku (Asi neviete ako priniesť objem 3 veľkých kufrov oblečenia, doplnkov a vecičiek bez toho aby to stálo majland, že? :D).
A aké závislosti máte vy? :)

My name is Ingrid and I´m shoe addicted! I own 39 pairs of shoes without shoes which I discard or thrashed lately. Some time ago I was buying and gathering shoes like a crazy. Everything what I liked I had to have. But life changes! I´m looking for comfort and quality now. Heels could be the most beautiful in the world but if they are hard as a stone I would not buy them. After all, I have only two legs! 
I´m going to show you part of my heels collection, others I have still in Spain (anyway don´t you know about any option how to move content of 3 big suitcase without spending a fortune on it, do you? :D). Anyway, tell me about your clothes addictions?  

Primark

Zara
Mary Paz
Baťa
Mary Paz
Humanic
Guess

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára