pondelok, 9. februára 2015

February Summary


Po viac ako dvoch mesiacoch tu máme zase také malé zhrnutie z Instagramu. Bolo to hektické obdobie. V prvom januárovom týždni som dokončila všetky skúšky. Vianocovala som po roku znova doma s klasickou rybou, zemiakovým šalátom a s Popoluškou. Robila som si ešte väčší detox v šatníku (článok o ňom práve pripravujem), trošku som sa venovala grafickým veciam (pretože grafika je to čomu by som sa rada venovala) a potom som už len pracovala, nakupovala, stretla som sa s kamarátkami (keďže sme všetky rozlietané), dobre som papala a áno zanedbávala som blog! Čo sa budem snažiť napraviť. Každopádne sledujte môj Instagram, kde často postujem také fotky z bežného dňa ale aj rôzne iné obrázky. 


After more than two months I´m back with small summary of my latest life from Instagram. It was all so hectic. I finished all my exams, I spent Christmas again here in home with typical fish food, potatoes salad and with typical Slovak (or Czech) remake of Cinderella. I made detox of my closet, I spent a lot of time by learning more and more about graphic design (because graphic is what I would like to do in my professional life) and then I was working, shopping, meeting with my friends, I ate good food and yes, I was forgetting about my blog! I´m going to make it up in upcoming season. However, follow me on Instagram, where I post photos of my days.


4 komentáre:

  1. Si rychlík, v první týdnu ledna dokončit všechny zkoušky, to se mi ještě nepodařilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My to máme trošku inak na škole. Väčšinu skúšok sa nám snažia dávať už v decembri takže v januári to už bolo len doťuknutie - tam som dokončila už len 2 skúšky :) Keby ich máme všetky v januári tak to by sa určite ani mne nepodarilo :)

      Odstrániť