štvrtok 5. februára 2015

AliExpress Accessories

Už mi prišlo časť z tejto objednávky z AliExpress. A musím zase raz povedať: som maximálne spokojná! O jedných náušniciach som si myslela, že budú väčšie ale to je moja chyba pretože som si nejako neuvedomila, že 3 cm je menej ako by som si predstavovala. Každopádne všetko vyzerá presne ako na fotkách. Aby ste mali lepšiu predstavu nafotila tú časť, ktorá mi prišla. Tak čo myslíte, vybrala som dobre? :)


Part of my latest order from AliExpress came. I have to say it again: I´m very satisfied! Just one thing I´m not completely satisfied. It is about size of cute blue earrings (at the picture above), I supposed that they were bigger but that is not mistake of seller, but mine. Somehow, I thought that 3 cm is more than it really is. Anyway everything is just like at the pictures a the seller´s site. Do you like what I have ordered? :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára