nedeľa, 18. januára 2015

Sale

Ahojte! 
Už mi konečne prišli všetky veci čo som spomínala tu. No, aby som bola presná prišli mi do Španielska, čiže ešte chvíľu potrvá kým ich zakomponujem do outfitov. Sú to moje oneskorené a mnou vybrané vianočné darčeky (tak ako tieto) ešte k tomu aj za super ceny - keďže v Španielsku začali tradičné zimné výpredaje (prebiehajú zväčša od 7.1 do 31.3). 

Hello! 
All ordered pieces which I´ve mentioned here are already delivered. Well, to be precise, they were delivered to Spain, so it´ll be a while till I will use them in my outfits. All of them are late Christmas presents chosen by me (as these ones) and in addition for perfect prices - since in Spain is traditional winter sale (usually last from 7. 1 till 31.3).


Tú správnu károvanú košeľu som hľadal veľmi dlho a konečne sa na mňa usmialo šťastie. Táto je z El Corte Inglés. Ešte tak nájsť jednoduchú bielu blúzku na zapínanie a vybavené. Čierny svetríko - top je z H&M a osvedčil sa mi, pretože mám taký istý len v sivej (vidieť ste ho mohli tu). 

I´ve been looking for shirt like this for a long time. This one is from El Corte Inglés. Now I just have to find one simple plain white blouse. Black jersey is from H&M and I bought it because I have the same just in grey and it fits perfectly (you can see here).


Obidvoje nohavice sú zo Zary. Pásikavé má úplne uchvátili a ružové bola taká voľba na rýchlo ale myslím, že správna. Už vidím tie kombinácie. :)  Mimochodom kárované aj ružové by sa ešte mali dať kúpiť aj v slovenských obchodoch Zara. :)

Both pants are from Zara. The striped one are gorgeous and the pink one were just fast choice but I think that good one. :) By the way both are from this year´s sale so you can find them in store. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára