nedeľa, 14. decembra 2014

Outfit 14.12

Tak už nám začínajú prvé vianočné stresy. Sama neviem čo ešte nakúpim mojím rodinným príslušníkom. Asi najhoršie je nakupovať darčeky priateľom/manželom a otcom. Predsa len chlapi majú podľa mňa iné predstavy o darčekoch a nerada dávam do daru pyžamá a ponožky... :D

Minule nám naša vyučujúca hovorila jednu zaujímavú vec. Keď kupujeme darček robím tým radosť sebe a nie tomu druhému, pretože keby sme mali potešiť toho druhého dáme mu len peniaze (a človek si už kúpi čo sa mu páči). Teraz si každý pomyslí, že to vôbec nie veď predsa sa snažím a vyberám pre to aby sa ten druhý potešil. Ale je to naozaj tak? 
Nie je to tak, že keď niekomu niečo podarujeme a nenašli sme zrovna vhodný darček cítime sa urazený, pobúrený a aj smutný, že sa ten darček tomu človeku nepáčil a pritom my sme na neho vynaložili čas a peniaze? Ale stále je to len ja, ja a ja...ja som to kúpil, ja som minul čas a peniaze a ja som teda veľmi super a očakávam, že tomu druhému sa to musí páčiť stoj čo stoj. A čo ten pocit, keď sa darček páči? Necítime sa ako najväčší hrdinovia na planéte? 

Myslím, že je to zaujímavá psychologická téma na zamyslenie. Čo si o tom myslíte? :)


So Christmas is definitely coming. Alongside with happiness is coming typical Christmas stress. I still do not know what to buy to my family relatives. I think that the worst is to buy presents for boyfriends/husbands and to fathers and I really do not like to buy them pajamas or socks... :D

One of my teachers said us one interesting thing. She said that when we buy presents for our loved ones, we are pleasing ourselves and not to the person who we give the present. If we want to please them we could give them only money (and they would buy whatever they want). Now each one of you will think that nooo this is not true. I try and choose the best possible present to please my loved one. But is it really like that? 
Don´t we feel horrible, stressed, offended or irritated when the person to whom we give the present doesn´t like our present? Although we spent a lot of money, effort and time? But this is still me, me and me... I bought it, I spent the time and money and I´m expecting to please the other person. And what about that feeling when the person likes our present? Don´t we feel as heroes? 
I think that is a nice topic to think about. What do you think? :)


top, skirt - H&M, boots - Caprice, tote bag - Lindex, watch - Fossil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára