streda, 3. decembra 2014

All black

Po dlhšej dobe (teda po viac ako mesiaci) prispievam s dnešným outfitom. Ako som už spomínala  v poslednej dobe zbožňujem nosiť čierne silonky a sukňu. Momentálne preferujem tmavšie farby. Obľúbené sú čierna, sivá, biela, kaki a tmavomodrá. Napočudovanie, nie je mi zima ako by sa mohlo zdať a preto plánujem v tomto sukňovom období pokračovať čo najdlhšie. :) Outfit bohužiaľ nie je odfotený na mne (sama sa o zrkadlo fotiť nechcem a nemám pri sebe ani kvalitný fotoaparát). 

Týmto by som sa chcela spýtať vás. Ak ste z Bratislavy, alebo tu študujete, pracujete (alebo jednoducho žijete) a pritom ste fotograf/ka a chceli by ste rozšíriť portfólio tak by som bola veľmi rada ak sa mi ozvete. Potrebovala by som niekoho kto by mi fotil outfity v exteriéry v príjemnom prostredí (nejaké nápady mám ale samozrejme som za každý dobrý nápad) :) Píšte na ingridbloggersk@gmail.com. 

Chcela by som vám pripomenúť obchodník s oblečením. Nájdete tam množstvo kúskov. Len tak ležia v skrini a nemajú využitie, a preto by som bola veľmi rada ak by ste mali o niektorý z nich záujem. Sú raz-dva krát alebo vôbec nenosené. Tak šup do toho :) DO OBCHODÍKU KLIKNITE SEM.
Pekný zvyšok dňa. 



After longer time (more than a month) I post today´s outfit. As I´ve mentioned I love to wear black tights and skirts. At this autumn-winter time I prefer darker colors. Favorites are black, white, grey, dark blue or khaki. For my surprise, it doesn´t feel cold wearing a skirt and because of that I plan to wear it as long as it will be possible. :)Have a nice day! 
 skirt- H&M, sweater - Calliope, boots - Caprice, clutch - Guess, collar - AliExpress

1 komentár: