nedeľa 26. októbra 2014

October New In


Pred pár dňami som sa hecla a nafotila som aspoň zlomok z mojich posledných nákupov. Pribudlo mi celkom dosť vecí z Textilehouse ale aj z posledného nákupu v H&M-ku (neviem či ste postrehli ale ak si kupujete pravidelne časopis EMMA tak určite ste si všimli priloženú zľavovú kartičku). Mimochodom častejšie postujem na Instagram outfity a fotky z mojich dní tak ma sledujte určite tam. :)


Some days ago I took opportunity and I made pictures of my catches from shopping spree. I bought lately a lot of clothes from my favorite thrift shop and also from H&M. If you want to stay tuned follow me in Instagram.  :)


Prvé úlovky sú z Textilehouse. Denimová košeľa značky JOOP!, svetrík KappAhl a svetrík s krátkymi rukávmi bez značky.

All these three pieces are from thrift shop. JOOP! Denim shirt, cardigan from KappAhl and sweater with short sleeves without any brand.



Ďalšími úlovkami boli bodkované nohavice z Parndorfu (Tommy Hilfiger). So sestrou sme si kúpili rovnaké. :D Ostatné tri veci sú z výpredajov z H&Mka. Dokopy vyšli na menej ako 10€ a to podotýkam, že opasok je kožený. No nekúp to!

These dotted pants are from an Austrian outlet (brand Tommy Hilfiger). We bought with my sister the same ones. :D Others pieces are from sale in H&M. It cost all together less than 10€ and I have to mention that the belt is fully leather. What a catch!


Na poslednej fotke je bundička, kožené rukavice a basic sivá sukňa (všetko H&M). Poslednou vecou sú kotníkové čižmičky. Myslím si, že nikdy som nemala pohodlnejšie kožené topánky. Prešla som celú Bratislavu kým som sa uistila, že pomer cena a kvalita je v tomto prípade najlepší (značka Caprice).

In the last picture there is jacket, fully leather gloves and basic grey skirt (all from H&M). The last ones are new boots. I think I´ve never had more comfortable leather shoes. I checked all Bratislava´s shops till I assure myself that the ratio between price and quality is the best one (brand Caprice).

1 komentár: