štvrtok 14. augusta 2014

How to make ripped jeans?

Neviem, čím to je, ale vždy keď ma prepadne DIY múza zabudnem robiť fotky. Včera ma prepadla a odhodlala som sa rozderaviť si rifle. Trend riflí z dierami, ktorý máta staré mamy je obľúbený a mne sa neskutočne páči skombinovaný napríklad s vysokými elegantnými lodičkami.Návod na toto DIY som našla na milión rôznych stránkach a na YouTube som našla množstvo návodov, ako si takéto "diery" vytvoriť.

Čo potrebujeme? starý pár rifiel, mydlo (alebo bielu kriedu), nožnice, pinzeta

I don´t understand why every time when I start to work on any DIY I forget to take pictures. Yesterday, I had my creative mood and I was working on new ripped jeans. This trend, which our grams hate, is still very popular and I really love it. Mainly in combinations with high heels.On YouTube, blogs and various internet pages you can find instructions how to make these ripped jeans. 

What we need? old pair of jeans, soap (or white chalk), scissors, tweezer

1. Staršie rifle, ktoré mi ležali v skrini, poslúžili ako vhodná obeť na prvý pokus. Ako som hovorila na fotenie som si spomenula neskoro, a tak to trošku opíšem. Naznačila som si mydlom (dá sa použiť aj krieda) miesta kde zhruba chcem mať diery.
1. I took one pair of my old jeans (which were lying in my closet for a long time). With soap (or with chalk) I made marks in places where I wanted to make holes. 
2. Celý proces je ľahký ale zdĺhavý. Základ je v tom, že si urobíme zástrihy veľkosti budúcej "diery" a potom už len vyťahovať pinzetou vertikálne vlákna medzi zástrihmi. Tým pádom ostanú horizontálne vlákna a hotovo.
Tak čo, už ste to skúsili? :)

2. The core is to make small cuts on places where you want to start and where you want to finish the hole. After this you just have to drag out all vertical fibers. If you do everything properly you will finish only with horizontal ones and that´s it. So, have you tried it already? :)

1 komentár: