piatok 20. júna 2014

H&M

Na pokračovanie sa pokúsim od nasledujúceho článku zhrnúť niekoľko najdôležitejších vecí, ktoré sú momentálne bežnou súčasťou života a na Slovensku mi budú dosť chýbať . Takže dúfam, že ste zvedaví ;)
Čo sa týka oblečka tak mám na sebe šaty z minulého roka. Včera začali výpredaje v H&M, tak som tam zabehla a odniesla som si tričko, ktoré uvidíte v nasledujúcom poste. Hovorím si, že sa budem musieť vyhýbať tomuto obchodu. :D Asi mám šťastie a zatiaľ som so všetkým z H&Mka spokojná a mám toho naozaj viac než dosť. Myslím si, že tieto šaty robia robia dobrú postavu- dúfam, že ma vyvediete z omylu ak nie. Lebo človek sa predsa len nevidí tak ako ho vidia ostatní. Kabelka bola takým menším DIY pokusom z TOHTO článku. Plánovala som ju nosiť cross-body alebo cez rameno ale dostala som nápad a zviazala som ramienko vnútri kabelky a zostala z nej takáto milá možno-clutch-možno-len-do-ruky kabelka. Topánočky sú kúskom, ktoré som mala na sebe prvýkrát a mám ich už minimálne niečo vyše roka. Nebola som si istá či sa mi páčia alebo nie. Pôvodne vyzerali inak. Mali remienok tak ako som znázornila na fotke nižšie, čiže tie sú tiež DIY počinom. Čo na to poviete? :)
Outfit ste inak mohli TU na Instagrame. Takže ak chcete vidieť aj iné fotky, treba sledovať tam :) 
A chcem aj pripomenúť stránku predávam niektoré kúsky z môjho šatníka a chcela by som aj pripomenúť, že ich pribudne celkom dosť po mojom príchode na SVK.  Tak zostaňte naladení a sledujte aj SaleTriftShop. :)


I´m starting to realize that my Erasmus studies are finishing. From next post I will try to sum up all important things which form a part of my life and which I will miss in Slovakia. Speaking about today´s outfit. I wear dress from last year. Anyway, yesterday I bought one t-shirt in h&m again (you will see it in the next post). Everytime when I buy something there I say to myself that I have to avoid this shop. Probably I´m lucky girl cause I´m confident with everything bought there. Bag was my DIY attempt from HERE. I was planning to wear it as cross-body bag or over shoulder but as you can see I had a new idea. I tied up strap of bag inside and now it looks like cute wannabe-clutch bag (? Don´t know how to describe it). Sandals, which you can see I wear for the first time in my life (and I have them more than a year). I was not sure if I like them or not. They are also my small DIY experiment. They´ve had one strap more, as you can see at the pic bellow. Do you like it? :) 
You can see outfit and lots more things HERE in new Insta accout. So visit and follow :)

 dress - H&M, bag - Stradivarius (DIY), flat sandals - F&F(DIY), necklace - F&F, glasses - Toms
Vľavo: pred úpravou/Vpravo: po menšej DIY úprave. Odstrihnutí remienka. Ktoré sa vám páčia viac? :)

Left: before / Right: sandals after smaller DIY. I cut that middle strap. Which one do you like more? :)

2 komentáre:

  1. i actually really like the shoes before and after! I think you did a really great job :) love the colour of the shoes and the style is so cute :) x
    | Life as a Petite || Fashion, Crafts & Lifestyle Blog |

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. I think that after that little DIY they look more simple and they are more cute :)

      Odstrániť