sobota 7. júna 2014

AliExpress again!

Módne inšpirácie sa dajú však nájsť nielen na blogoch a na internete ale úplne bežne v uliciach. Treba len chodiť s riadne otvorenými očami. Samozrejme, typickým elementom v uliciach sú jeansy, tričko a pohodlné tenisky. To je nesmrteľná kombinácia ak teda človek nemá chuť príliš kombinovať oblečenie na voľný čas. Zbožňujem však ľudí, ktorí svoju kreativitu v obliekaní svetu ukazujú aj v bežný deň. Napríklad ak ženy nosia aj ihličky cez deň (tu v Málage sú hlavnou dennou obuvou life-style tenisky či sandálky bez opätkov, preto je priam výnimočnou príležitosťou ak zbadáte cez deň ženu v ihličkách) alebo tiež využitie listovej kabelky s teniskami je pre mňa skvelou kombináciou (ktorú zatiaľ nevyužívam, pretože mám vždy v kabelke milión zbytočností a tie by malá listová neuniesla). Minule som takto zazrela jednu ženu. Prechádzala ulicou doslova na vysokej nohe- áno mala obuté vysoké čierne elegantné lodičky. ;) No to, čo ma naozaj zaujalo bola kombinácia čierno-bielej zvislo pruhovanej sukne A-čkového strihu s čierno-bielou bodkovanou blúzkou a doplnené červenou listovou kabelkou. Kombinácia prúžkov a bodiek ma uchvátila. Je pravda, že takúto kombináciu som videla už mnohokrát predtým ale nikdy nie naživo, takzvane v priamom prenose. :) Dlho som preto neváhala a nabehla som na internet. Po niekoľkodňovom prezeraní som sa rozhodla pre ďalšiu (tretiu) objednávku z portálu AliExpress . Je to síce od veľko-predajcov z Číny ale zatiaľ som bola len spokojná a je tam výber ako nikde. Niekedy tam človek vie doslova zabiť niekoľko hodín.


Almost everywhere is possible to find  fashion inspiration. A big amount of fashion blogs on the internet provide opportunity to get there an inspiration. On the other hand, my favourite place for get fashion inspiratin is street. There you can see all outfits literally live.  It´s just necessary to walk with eyes wide-open. Immortal combination is t-shirt with comfy jeans. Definitely perfect for those days when one doesn´t have mood for choose anything. Personally, I love people who have creativity and who show it to the world. For example I adore when women wear high-heels during the day (Here, in Málaga, the most used pair of shoes are lifestyle trainers or sandals without heel and because of this it is a quite occasion to see high heels during the day). I adore a combination of clutch bag and trainers too (but yet I have not worn it this way, cause everytime I have to have a lot of small things in my bag). Lately, I have seen a woman. She walked throught the street (was around midday) with a high black heels. The thing which called my attention was combination of striped black&white A-line skirt with black&white dot blouse. All accesorized with red clutch. It truly captivated me. Stripes and dots. Truth is, that I saw combinations of stripes and dots but never in direct.
Without hesitation I ordered (my third order) from portal AliExpress. Although all things are from China wholesalers but there are almost unlimited options of clothes and till now I am content with this site.


2 komentáre:

  1. Já už jsem odtamtud objednávala, ale oblečení se i moc teda neosvědčilo. Mikinu jsem vzala 3x na sebe a vypadala jako bych ji nosila několik let. Ale co se mi osvědčilo tak jsou obaly na iPhone, jsou o moc levnější než v kamenných obchodech a je tam větší výběr :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ celkom spokojná. Treba si naozaj overiť od ktorého predajcu si človek objednáva. Ale zase nikdy to nebude mať na nákupy na živo (keď sa dá materiál a kvalita doslova ohmatať) :D A ten výber je tam naozaj veľký, na to sa to isto oplatí :)

      Odstrániť