piatok 9. mája 2014

2nd DIY

Robila som si veľký úklid vo veciach. V poslednej dobe mám chuť vyraďovať a vyraďovať veci. A takmer o všetkom čo sa mi už nepozdáva rozmýšľam ako o budúcom DIY alebo to hádžem na tento web. Tu v Španielsku nemám toľko vecí, ale už sa neviem dočkať príchodu domov aby som to tam tiež mohla pretriediť. Dnes som teda narazila na kabelku, ktorú som si kúpila minulý rok v lete v Stradivariuse. Môžete ju vidieť v outfite TU. Ako som sa na ňu pozerala niečo mi na nej vadilo. Rozhodla som sa teda spraviť aspoň malinkú zmenu. Vytiahla som celú vnútornú časť ramienka tak, že mi ostala na ramienku len reťaz. Kabelka sa mi takto páči viac. Ešte by som síce chcela urobiť na nej malinkú úpravu, ale tú vám ukážem vtedy keď ju budem robiť. :) Tentokrát som si spomenula a nafotila som priebeh tejto DIY. Páči sa vám táto zmena? :)


Lately, I think almost about everything as about a next DIY. Here in Spain I don´t have that much clothes, but I can´t wait to come to Slovakia and literally filter my closet there. Today I did a small change at my bag. I bought this bag last year in Stradivarius. You can see it HERE. As I was looking at this bag I felt that something on this bag is bothering me. So I decided to make at least little change. I pulled out inner part of the hanger, so that there remain only the chain. Further, I would like to make one more little change on this bag but that I will show you later. :) This time I had remembered and I took a photos of the DIY. Do you like this change? :)




2 komentáre:

  1. i love love love the after result! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. Me also, I can´t wait to use this bag in some outfit :)

      Odstrániť