štvrtok, 10. apríla 2014

NEW-old but stylish-IN :)

Dlho tu nebol príspevok o NEW-IN. Pribudlo mi zopár kúskov, ktoré Vám chcem ukázať. 
Musím však povedať, že minimálne polovica z nich je vlastne dar - resp. dedičstvo. Veď pochopíte, keď budete pokračovať v čítaní.....Taaaakže tu ich máme.
____________________________________________________________________
A long time was not here a post about NEW-IN. I have new few things, which I want to show you. 
But I have to say that at least half of these things are presents - better say heritage. You will understand if you will read more.....Sooo here we are. 


Z môjho (teraz už) celkom obľúbeného čínskeho portálu AliExpress som si znovu objednala tieto dve vecičky. Očakávam, že by už mali zrejme budúci týždeň prísť. Dodávka trvá približne dva týždne odkedy potvrdia odoslanie vecí. Popravde nie je to zrovna rýchlosť svetla ale človek sa nemôže sťažovať keď má na veci free shipping - poštovné aj balné zdarma. Preto ak si plánujete objednávať niečo na príležitosť, ktorá ma pevný dátum odporúčala by som vám objednávať tak mesiac dopredu. Aby ste sa vyhli nepríjemným prekvapeniam. A druhou vecou, ktorá je alfou-omegou pri takomto objednávaní sú REFERENCIE. Proste je dôležité aby ste si prečítali čo spokojní/nespokojní zákazníci píšu k vami vybranému produktu. Len tak prídete na to ako váš produkt reálne vyzerá, či bola dodávka rýchla a hlavne či sú spokojní a či odporúčajú predávajúceho.
Objednala som si túto krásnu žltú blúzku (dúfam, že bude rovnako krásna aj po príchode). Mašličky a otvorené chrbty sú mojou slabosťou a tu to mám vlastne 2v1 :D. 

Druhou vecou je tento zaujímavý náhrdelník. Objednala som si ho pretože sa mi skvele hodí k spoločenským šatám (TU), ktoré mám pripravené na svadbu na ktorú idem v septembri. Takisto som zvedavá ako bude vyzerať v skutočnosti ale aj keby nebol podľa mojich predstáv tak jeho cena bola skutočne nízka preto mi to stálo za to. 
________________________________________________________________________________
I have ordered again these two things from my (now) quite favorite chinese portal AliExpress. Deliveries last approximately two weeks since they confirm the shipment. Frankly, it is not velocity of light but I cannot complain when the things has free-shipping- shipping and handling is for free. Because of this, if you plan to order clothes or accesories for some occasion or some event, which has fixed date I recommend to order things like one month in advance. To avoid some unpleasant surprises. The second thing, which is alpha-omega in the orders from chinese page are REFERENCES. Simply, it is important to read what the satisfied/unsatisfied customers write to your selected product. Just like this you will know how your product really looks like, if the delivery was fast and mainly if the customers are satisfied and if they recommend a seller. 
 I have ordered this gorgeous yellow blouse ( I hope that will be the same gorgeous in reality). The bows and open backs are my addictions and here they are 2in1 :D. 

The second thing is this interesting necklace. I ordered this because fits perfectly to one dress (here) which I have prepared for the wedding where I am going in septembre. I am curious how this necklace will look like  but the price was unbelievably low so even if would not be good enough it is worth.


Modrý svetrík - tento je jedinou vecou z tejto fotky, ktorú som si reálne kúpila. Je pre mňa neznámej (športovej) značky zo športového obchodu Decathlon. Svetrík je pôvodne detskej veľkosti pre 14/15 ročné dievča ale sedí úplne v poriadku. Zaujal ma svojou modrou farbou, ktorú veľmi obľubujem už dlhšiu dobu. 

Vzorované zelené nohavice - tieto nohavice majú za sebou príbeh, ktorý vám však rozpoviem až pri poste outfitu s týmito nohavicami. Sú značky VERO moda.  

Krémový blejzer a kaki vestička - k obidvom som sa dostala náhodne. Avšak rozhodla som sa, že vám rozpoviem tento príbeh tiež až v samostatnom poste s týmito vecičkami. Nie preto, že by som Vás chcela naťahovať ale už bez tak je tento článok dlhý a nechcem vás unudiť už úplne. :)
________________________________________________________________________________
Blue cardigan - this is the only thing of photo, which I actually bought. Is from some (for me) unknown (sport) brand from sport shop Decathlon. Cardigan is originally for children, for 14-15years old girls but it fits without a problem. I love this color so that I had nothing to think about. 

Green pattern pants - these pants have a story behind them, which I will tell you in a individual post with these pants. Brand: VERO moda.

Cream blazer and khaki vest - to both I have got by a coincidence. But I have decided to tell you this in individual post too. Not that I want to keep in tension but this article is already too long and I dont want to weary you completely :)

Tak čo na ne vravíte? Páčia sa vám?
So what do you think? Do you like?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára