streda 5. februára 2014

Ali-express came!

Ak ste si čítali tento článok viete, že som sa odhodlala a objednala si prvýkrát doplnky cez čínsku stránku Aliexpress. Bol to veľmi spontánny akt (a tie bývajú veľakrát najlepšie) a vlastne taká malá skúška či moja objednávka vôbec príde (lebo predsa negatívnych recenzií je snáď viac ako tých pozitívnych najmä ak to čo si objednáte letí cez polku sveta). Avšak všetko dokáže prekvapiť a ako múdra knižka psychológie hovorí "postoje osôb a ich nákupné správanie sa menia a závisia od mnohých aspektov". 
A môj sa teda zmenil. 
Objednávala som si veci 18.januára (čo bola sobota... podľa mňa veľa rozhodnutí vzniká sobotu, je to deň viac oddychový ale zase nie až príliš lenivý ako nedeľa :D ) a dnes 5. februára mi zvonil ujo poštár pri dverách s mojím balíčkom. Keď som počula, že prišiel balíček pre mňa neverila som, že to naozaj prišlo. 
Vecičky sú naozaj krásne a nesmiem zabudnúť dať pozitívny feedback predajcovi, od ktorého som objednávala. Prišlo všetko pekne zabalené v maličkej krabičke s čínskymi znakmi. Všetko vyzerá rovnako ako na fotkách akurát jeden náhrdelník má trošku nerovnomerné strany aplikácie ale nie je to nič svetoborné a...aha... jedny náušnice chýbali (čo je veľká škoda lebo boli krásne) ale predajca pridal do krabičky list s ospravedlním a poďakovaním. Napísal, že mi vráti peniaze za náušničky, ktoré neprišli a že mám vďaka tomu zľavu na ostatné produkty, ktoré majú. Takže som šťastná prešťastná a som veľmi rada, že sa moje zlé predtuchy a predstavy o nekomunikujúcom predajcovi a podobne nenaplnili :)
 Odporúčam všetkým. 
___________________________________________________________________________________
If you read this article you know that I dared to order some accessories from Chinese page Aliexpress. It was very spontaneous act (these tend to be the best) and actually was one small test if my order ever come (cause in the overall there are more negatives feedbacks than the positives, mostly when order are flying through half of the world). But I need to say that everything can surprise and as my clever book of psychology says "attitudes of the persons and their buying behavior changes and depends on many aspects" And my attitude have really changed. 
18th of the January was the day when I ordered accessories (was Saturday... according to me a lot of decisions arise in Saturday, it is more relaxing day but on the other hand not too lazy day like a Sunday :D ) and today is the day when the postman came with my package. When I heard that came any package for me I couldn´t believe that it really came. The accessories are truly gorgeous and I can´t forget to give my positive feedback to seller, from who I ordered. Everything came nicely packed in the small package with a Chinese letters. Everything looks the same like on the pictures on the internet, only one necklace has little bit uneven sides but its nothing serious...aaaah... and one ordered earrings didn´t come (which is pity cause they were beautiful) but the seller added to the package one letter where he thanks me and apologizes to me cause of the earrings. He wrote that will give back money for the earrings and because of this I have some discount on his products. So I´m really thrilled and very happy that my bad premonitions and visions, about seller who doesn´t communicate, didn´t come true. :)
 I recommend to everybody.
 


Páčia sa Vám? :)
Do you like? :)


4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. It should be on the top of the page, on the right side. :)

      Odstrániť
  2. taky uz sem se milionkrat rozhodovala, jestli to risknu a neco si z tama objednam..:) kdyz vidim, ze tobe vse dorazilo v poradku, nejspis to taky konecne vyzkousim, a neco si koupim :) super clanek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Musím povedať, že už som si okrem týchto vecí vyskúšala kúpiť aj blúzku a dorazila tento týždeň presne taká aká bola na obrázku. Ale ako to hovorím v druhom poste, je dôležité si naozaj pozrieť recenzie na vec, ktorú si chceš objednať aby si sa vyhla nepríjemnostiam :)

      Odstrániť